Deimos kirjoitti: ↑Tänään, 09:04
Jos Einsteinin suhteellisuusteoria olisi väärä tai väärin mikään nykytekniikka ei toimisi. Koska sitä sovelletaan myös elektroniikassa ja tietokoneissa. Myös GPS on todiste että suhteellisuusteoria toimii moitteettomasti.
Olen lukenut tutkimuksia joissa yritetään todistaa suhteellisuus teoriaa vääräksi ja että fysiikka toimisi muualla universumissa toisin kuin lähiavaruudessamme. Tutkijoiden on pakko esittää tutkimuksia ja tuloksia vaikka ne olisivat kuinka pähkähulluja rahoituksen vuoksi (Joskus).
Odotan että jotain mullistavaa tapahtuisi. Varmaan jokainen toivoo sitä koska suhteellisuusteoria ja kvanttifysiikka eivät oikein tule toimeen keskenään.
Kritiikkä saa ja pitää esittää. Toinen ja täysin eri asia on perustuuko kritiikki mihinkään. Olen hyvin älykäs mutta ehkä se onkin se portti joka estää minua menemästä maaperälle johon minulla ei ole ymmärrystä. Ja onkohan se vain saamattomuutta etten hallitse matematiikkaa ja fysiikkaa? Voiko tässä iässä vielä perehtyä kaavoihin ja laskelmiin ilman että uppoaa hetteikköön josta kukaan ei enää saa sinua vedettyä ylös?.
Se atomikellojen lennättely omaa niin monta muuttujaa että jää väkisin epäselväksi, mikä kaikki kelloon vaikuttaa.
Siispä siirrymme avaruuteen kauas kaikesta. Kaksi kelloa loittonee tasaisella nopeudella, kumpikin näkee saman ajan hidastumisen toisesta kellosta, tilanne on symmetrinen. Jos toinen kello kokee kiihtyvyyttä, tilanne muuttuu epäsymmetriseksi.
Tässä täytyy kuitenkin ehdottomasti muistaa mitä havaitaan, kukaan ei havaitse suoraan toista kelloa vaan vain toisen kellon säteilykenttää, tuo on täysin eri asia kuin itse kello.
Valolla, joka myös on säteilyä, on rajallinen nopeus, on viive mutta lisäksi on myös se illuusio ajan hidastumisesta loittonemisen takia. Tuo hidastuminen johtuu vain informaatiossa tapahtuvasta muutoksesta, ei informaation lähteessä tapahtuvasta muutoksesta.
Koska valolla on vain se tietty nopeus jolla se voi lähteestään syntyä, lähteestä se syntyy nopeuteen c ja saatu nopeus säilyy, eri liiketilassa olevan havaitsijan suhteen tuo nopeus muuttuu väkisin.
Jos informaatiota saadaan hitaammin, kello näyttää, huom, vain näyttää käyvän hitaammin loittonevasta lähteestä saadussa informaatiossa.
Tämä sopii TÄYDELLISESTI havaintoon, kello näyttää käyvän hitaammin mutta itse lähde ei huomaa mitään. Ei tietenkään huomaa koska nopeus on vain suhteellista ja paikoillaan olo ja tasainen nopeus on käytännössä sama asia, vain kiihtyvyys merkitsee todellista muutosta kellon käyntiin.
Gravitaation vaikutus silloin kun sen muutoin luoma kiihtyvyys estetään vaikuttaa kelloon, vapaana putoaminen tuskin koska gravitaatio kiihdyttää kaikkea samalla lailla kellossa, ja vaikka kello kiihtyy sinä aikana kun fotoni liikkuu peilien välillä kellon kiihtyessä eli muuttaessa liiketilaansa, ylöspäin nousussa saatu aikasäästö syödään pois paluussa tapahtuvassa aikamenetyksessä.
Eli.
Kaikki kurjuus johtuu valonnopeuden ymmärtämisestä VÄÄRIN. Mitään aikaulottuvuutta ei ole, nopeus ei ole peluri kellon käynnin hidastumisessa, kiihtyvyys on, vaikka kellot käy miten käy, sama olevaisuus on se missä kaikki on, aina.