Laula lintunen harvinainen, levitä siipesi tunteitten suojaksi, katso kuinka yksinäinen haluaa ikkunastasi vähän valoa tinamaljaansa
Ikuisuuden laiva
S.v.
Ikuisuuden laivan airot eivät katkea
sen purjeet eivät laskostu
tuuli ei niitä taita
se vain niitä lepattaa
kuulen säveliä ja tiedän matkan alkavan
S.v.
Konsta
Ilta
Ne pehmeät bassot
kauniit fonit
se kahvila
ne kynttilät
katso minuun vielä
mitä odottaisin illalta enään
kuin sormiasi omieni lomassa
S.v.
Stereo Mc's
Connected
Kaukaa groovea ja positiivisia viboja heti aamusta, minulla ilman 'apuaineita'. Selailin kommentteja. En ollut ainoa diggari.
Stereo Mc's
Connected
Kaukaa groovea ja positiivisia viboja heti aamusta, minulla ilman 'apuaineita'. Selailin kommentteja. En ollut ainoa diggari.
Ajatuksia samalla lintuemosta jota jäi kaipaamaan
Ärsyttävä mutta koukuttava styge samaan aikaan vai mitä muttei välitetä .... keskitytään työ ja opiskeluasioihin joskus toiste ..... ota jääkaapista huurteinen mä keitän kahvit. Onko sulla paahtoleipää ei taida olla mikään kauppa auki täällä 5:30 mietin jaksanko kävellä täältä Töölöstä kotiin kun liikennevalot vilkkuu keltasta on hiljasta ja aamun ensimmäiset linnut on juuri alkanu konserttinsa ja tää levy ilmestyny
Tämä ei vanhene ja jossain vaiheessa iltaa tämän haluaa kuulla
Onkohan Vanhalla teemailtoja enään, kävelin kerran ohi sattumalta kun matka Suomalaiseen jos muistan oikein, ikkunat loisti sinisinä ja ihmisiä kävelee sisään pukeutuneena 70-lukulaisittain, menin kysymään heti pokelta mikä meininki ja sain kuulla 70-luvun diskoillasta.
En voinut rantautua silloin mutta joku toinen kerta.
Hei DJ Ash -"Miss Energy" pistä aina retroa kehiin siis retroa kehiin koska sillä varmistat että minun kaltaiset tyypit ryntää iltoihin ja tuntee itsensä 19-vuotiaaksi ikuisesti mutta ei yhtä hölmöiksi hah.
Voisin buukata sinut jollekin klubille jossa käy sopiva yleisö koska tiedän että Suomessa tykätään myös näistä 70-luvun ikihiteistä. Hardcore teknoilijat on vähän eri juttu mutta nautin myös kunnon jytkeestä.
Nyt kahvia ja mallasjuomaa, toivon ettei tuoli hajoa
Voisin buukata sinut jollekin klubille jossa käy sopiva yleisö koska tiedän että Suomessa tykätään myös näistä 70-luvun ikihiteistä. Hardcore teknoilijat on vähän eri juttu mutta nautin myös kunnon jytkeestä.
Nyt kahvia ja mallasjuomaa, toivon ettei tuoli hajoa
S.v.
Äiti olen yhä lapsesi. . . .
Tiedän mitä tarkoitit.
Älä vihastu vaikka sanoin sen täällä sillä me kumpikin tiedetään sen syvällinen merkitys.
Paul Hewson, (Bono) Pop-Mart kiertueella kaiken valon vauhdin ja jytinän keskellä, jota olin todistamassa ja sattumalta kuulin kommentin vaikka sitä ei ehkä ollut tarkoitettu kuultavaksi?
Helsinki 2010 olin yksi noista valoista, jos yleisössä ollut kamera nappasi. Hieno konsertti, sekin jäi mieleeni aikaisemman ohella tunnelataukseltaan
Tunnelin levystä ostin Santanan Lotus levyn eli tripla liven Japanin keikoilta 70-luvun alusta. Asiakas kehui minulle tuntematonta bändiä jolla oli outo nimi. Vuosikymmenet vieri.
Kuulin tämän.
Kuulin tämän.