Tähän viestiketjuun palaute ja kysymykset Ylläpidolle. Viestit näkyvät julkisesti kaikille.
Ylläpidolle voi lähettää myös yksityisviestejä.
Lähinnä ylläpidolle tiedoksi, että olen muutamia kertoja saanut 504 Gateway Timeout error virheilmoitusta. Pari kertaa kun on yrittänyt sivulle uusiksi, niin virhe on kadonnut. Olisiko noita tullut yhden käden sormin laskettava määrä. Pieni kauneusvirhe joka nyt ei isommin käyttöä haittaa kun esiintyy niin harvoin.
504 Gateway Timout:ia selvitellään. Voi olla väliaikainen onglema, joka katoaa domainin levitessä tarpeeksi moneen DNS:ään.
Jouduin yrittämään varmistuskoodin syöttämistä rekisteröityessä niin monta kertaa, että alustanne ei enää hyväksynyt yrityksiä. Pienen turhauttavan tauon jälkeen se onnistui. Varmasti kaikenmaailman vaikeaselkoiset varmistuskoodit vähentävät rekisteröimisinnostusta. Keksikää jokin muu varmistuskoodi toiminto kuin nykyinen. Kiitos.
Kiitos palautteesta. Varmistuskoodin kuva muutettu helpommaksi.Harrastelija kirjoitti: ↑7.1.2024, 07:40 Jouduin yrittämään varmistuskoodin syöttämistä rekisteröityessä niin monta kertaa, että alustanne ei enää hyväksynyt yrityksiä. Pienen turhauttavan tauon jälkeen se onnistui. Varmasti kaikenmaailman vaikeaselkoiset varmistuskoodit vähentävät rekisteröimisinnostusta. Keksikää jokin muu varmistuskoodi toiminto kuin nykyinen. Kiitos.
Kiva. Jäi harmittamaan kun annoin vain risuja. Haluan antaa ruusuja: lähdin eräästä toisesta Tieedepalstasta pois, kun siellä keskusteltiin lähinnä kaikesta muusta kuin tieteestä. Hyvä, että tämä palsta luotiin. Toivottavasti tänne löytää ajan myötä porukkaa enempikin.
No nyt on vauhdikkaasti toimiva foorumi. Kaikki toimii selvästi nopeammin verrattuna vanhaan. Vanhalla alustalla foorumi oli hetkittäin kokonaan saavuttamattomissa, aika näyttää korjaantuiko sekin.
Abezethibou·daemon unimanus et unialis·abyssorum legatus·cuius nomen terram scindit. In tenebris lucet·in luce obscuratur. Per fractas alas suadet·per manum perditam ligat.
Per sigillum Beelzebub·Abezethibou inferorum·per sanguinem et ignem·responde mihi!
Per sigillum Beelzebub·Abezethibou inferorum·per sanguinem et ignem·responde mihi!
No nyt on nopea.
Huomasin että halusinkin muokata viestiäni ja lähetin ylläpidolle poistopyynnön aikaisemmasta viestistä, kun en saanut itse poistettua aikaisempaa vaikka muokkausaikaa oli mielestäni jäljellä. Linkkiä ei löytynyt. Niinpä viestejä oli ruudussa 2 kpl ja uskoin poiston tapahtuvan joskus myöhemmin.
Kun menin heti takaisin ketjuun, toiveeni oli toteutettu. Tnx ! Vedin välittömästi sen johtopäätöksen, että palsta toimi heti.
Edellinen tarina on tosi.
Tästä en ole täysin varma.
jk: Palstalla täytyy olla salaista tekniikkaa käytössä.
Nyt olisi fyysikoille työtä.
Tapahtuiko esmes annetun informaation kvanttihyppäys ylivalonnopeudella ja takaisin eräänlaisena hyppynä aika-avaruuteen ja takaisin osin gravitaatioaaltojen vaikutuksesta ?
Tämä tarina on melkein tosi.
----------------------------------------
Yritän yhä saada kuvia ruutuun, enkä vain aktiivisia kuvalinkkejä, jossa on minulle selvitettävää miksi en kaikista yrityksistä huolimatta onnistu muussa kuin erilaisten virheilmoitusten hakemisessa näytölle ?
Sain puhelun jossa varoitettiin tekijäoikeuksista. Ymmärrän kyllä, koska olisin itsekin tarkka niistä, mutta en silti ymmärrä mitään samaan aikaan.
Mielikuvani kuvien käyttöoikeuksista netissä osoittautuvat usein olevan täysin erilaisia, kuin todellisuus ja nimenomaan erilaisten väärintulkintojen takia, jotka johtuvat vääristä mielikuvista.
Se on turhauttavaa.
Vai onko jollain tarkoitus vain paksuntaa lakimiesten lompakkoja ?
Olen havainnut Tiede.infon nopeuden parantuneen ja kiitän samalla vaivannäöstä.
Tietokonemaailmaan yleensä olisi saatava tämä johtoajatus :
- Me huolehdimme tekniikasta huolehdi sinä vain sen käytöstä
Ja jostain löytyy aina tämänkaltainen ilmo:
Muistathan että voit aina soittaa 24/h Kepulielectronic lakimiesten neuvontapuhelimeen.
Puhelun hinta Kepulielectronicsille maksaa aina alle sata euroa 99,99 minuutilta plus paikallisverkkomaksu.
Myöhemmin : Kaikki puhelunvälittäjämme ovat varattuina. Älä katkaise puhelua säilyttääksesi jonotuspaikkasi.
Odotus on maksullista.
Huomasin että halusinkin muokata viestiäni ja lähetin ylläpidolle poistopyynnön aikaisemmasta viestistä, kun en saanut itse poistettua aikaisempaa vaikka muokkausaikaa oli mielestäni jäljellä. Linkkiä ei löytynyt. Niinpä viestejä oli ruudussa 2 kpl ja uskoin poiston tapahtuvan joskus myöhemmin.
Kun menin heti takaisin ketjuun, toiveeni oli toteutettu. Tnx ! Vedin välittömästi sen johtopäätöksen, että palsta toimi heti.
Edellinen tarina on tosi.
Tästä en ole täysin varma.
jk: Palstalla täytyy olla salaista tekniikkaa käytössä.
Nyt olisi fyysikoille työtä.
Tapahtuiko esmes annetun informaation kvanttihyppäys ylivalonnopeudella ja takaisin eräänlaisena hyppynä aika-avaruuteen ja takaisin osin gravitaatioaaltojen vaikutuksesta ?
Tämä tarina on melkein tosi.
----------------------------------------
Yritän yhä saada kuvia ruutuun, enkä vain aktiivisia kuvalinkkejä, jossa on minulle selvitettävää miksi en kaikista yrityksistä huolimatta onnistu muussa kuin erilaisten virheilmoitusten hakemisessa näytölle ?
Sain puhelun jossa varoitettiin tekijäoikeuksista. Ymmärrän kyllä, koska olisin itsekin tarkka niistä, mutta en silti ymmärrä mitään samaan aikaan.
Mielikuvani kuvien käyttöoikeuksista netissä osoittautuvat usein olevan täysin erilaisia, kuin todellisuus ja nimenomaan erilaisten väärintulkintojen takia, jotka johtuvat vääristä mielikuvista.
Se on turhauttavaa.
Vai onko jollain tarkoitus vain paksuntaa lakimiesten lompakkoja ?
Olen havainnut Tiede.infon nopeuden parantuneen ja kiitän samalla vaivannäöstä.
Tietokonemaailmaan yleensä olisi saatava tämä johtoajatus :
- Me huolehdimme tekniikasta huolehdi sinä vain sen käytöstä
Ja jostain löytyy aina tämänkaltainen ilmo:
Muistathan että voit aina soittaa 24/h Kepulielectronic lakimiesten neuvontapuhelimeen.
Puhelun hinta Kepulielectronicsille maksaa aina alle sata euroa 99,99 minuutilta plus paikallisverkkomaksu.
Myöhemmin : Kaikki puhelunvälittäjämme ovat varattuina. Älä katkaise puhelua säilyttääksesi jonotuspaikkasi.
Odotus on maksullista.
Puhelimen näytöllä latex ei käyttäydy oikein hyvin ainakaan samsung internet selaimella joka on mun kännyssä oletuksena.
Abezethibou·daemon unimanus et unialis·abyssorum legatus·cuius nomen terram scindit. In tenebris lucet·in luce obscuratur. Per fractas alas suadet·per manum perditam ligat.
Näköjään sama vika kaikissa mobiileissa. Lisätty vaakasuuntainen rullauspalkki, ja viimeistään välimuistin tyhjäyksen jälkeen pitäisi toimia.Abezethibou kirjoitti: ↑18.9.2025, 20:51 Puhelimen näytöllä latex ei käyttäydy oikein hyvin ainakaan samsung internet selaimella joka on mun kännyssä oletuksena.