Lainaa
Re: Musiikki (m.kreik. μουσική) eli säveltaide
Jk: "Vahinkotuplaus" 60-luvun mustavalkovideoista. Moderointi voi mielellään poistaa toisen, jos näkee aiheelliseksi. En onnistunut yrityksistä huolimatta poistamaan itse toista samansisältöistä viestiä.
Pahoitteluni 
Lainaa
Konsta kirjoitti: 1.7.2025, 01:24 Weekend warriors, welcome home,😎 mainostettiin tapahtumaa.
itse pidän hitusen defqon:ia taiteellisemmasta loppuseremoniasta. Näilläkin brändätty slogan live today,love tomorrow,unite forever

Lainaa
Yötä 😎
Katselin postauksen.
Toivottavasti elämys oli monelle unohtumaton ja uskon sen olleen.
Slougani oli myös asiaa.

"Eat, sleep, rave, repeat" T-paitoja kai myydään jossain vieläkin, heh 🤩
Studio54 kokematta.
En taida olla ainoa ? Minua julkkisten näkeminen ei pahemmin kiinnosta, eikä aivot ole vyön alapuolella, vaan millaisia tyypit ovat todella joita kuuntelen ja katselen, vaikka laitoinkin  tuon hymiön. Sairaalan polin odotushuone se vasta kiinnostava mesta on viikonloppuisin.
Terkkuja teille kaikille, joiden kanssa keskustelin jos tunnistitte, pikaista paranemista, nauttikaa kesän tavallisista arkisista ns. "pikkujutuista" ympärillänne 😀

Lainaa
Sly r.i.p. 2025.

Forever in our hearts !
Thank you !

https://en.wikipedia.org/wiki/Sly_and_the_Family_Stone

Lainaa
N.J.
Hyvän yön toivotukset.
Ihmiset aidoimmillaan kohtaa sairaaloissa ja toisinaan baareissa.
Niin paljon väkeä, niin paljon yksinäisiä.
Totuudenmukainen video jostain musiikkivideoiden aikojen alusta, jota vihasin joskus, mutta nyt olen vain kohteliaasti hiljaa sekä arvostan tuota laulajatarta. 

Lainaa

Mikään ei ole maailmassa sen kamalampaa kuin neliön muotoiset silmälasit?🤣
Abezethibou·daemon unimanus et unialis·abyssorum legatus·cuius nomen terram scindit. In tenebris lucet·in luce obscuratur. Per fractas alas suadet·per manum perditam ligat.
Per sigillum Beelzebub·Abezethibou inferorum·per sanguinem et ignem·responde mihi!
Lainaa
N.J. Koska tämä soi juuri nyt radiossa se oli kai tarkoituskin kuulla ?
🌞😀☔🌜 ⭐ Terv. koirulille matolla.

Lainaa

vuosikymmenen ilmapiirissä laittomia vokaaleja voi ilmeisen vapaasti asetella teknon sekaan (free your mind feel the xtcy take me high) 😎
Lainaa
Yötä 😎
Ole iloinen elämän mukavista pikkuasioista, vaikka välillä watuttaisi.

Olin muistelemassa pari viikkoa sitten rajan taa jo kauan sitten kutsuttua avarakatseista lämminsydämistä hoitsua sairaalan yläkerroksissa, joka oli yksi harvoista aidoista kohtaamistani ihmisistä, toisen läheisen maattua samaisen sairaalan päivystyspolilla henkihieverissä.
Aito ihminen on rave-tapahtumankin suola jos sellainen vain osuu kohdalle, koska sen tuntee kuin auringon kuuman poltteen iholla, tässä tapauksessa sielun....
R.I.P.  

Lainaa
PS:
Pikkuklubi, jonka nimeä en muista, kauppatorin laidalla ja jota ei enää ole (kauppatorin josta saa maailman parhaat kesäkeittoaineet ja marjat) Presidentinlinna toisella puolella, Kämp vasemmalla ja Manta, joka aina valkolakitetaan, Espa:n puisto.... 

Vastaa Viestiin