Aram Khachaturian - Waltz from Masquerade
Mahtipontisin monivivahteinen valssi.
Hienointa tanssimusiikkia valssille. Äänityksen laadussa vain toivomisen varaa
SHOSTAKOVICH: The Second Waltz
https://classicalnotes.blogspot.com/201 ... music.html
SHOSTAKOVICH: The Second Waltz
https://classicalnotes.blogspot.com/201 ... music.html
N.J. Mahdatko olla kuulolla, anna jokin merkki, jonka vain minä voin tunnistaa....
Tässä sinulle parveke / terassi / aurinkoinen iltapäivä musiikkia joka on bluesia ja josta pidän enemmän kuin paljon.
Tässä sinulle parveke / terassi / aurinkoinen iltapäivä musiikkia joka on bluesia ja josta pidän enemmän kuin paljon.
Amerikansuomalaisten alkutaipaleelta pikakurssi Hiski Salomaan laulamana Lännen lokari ja kuvina.
Tunnistatko lokarin kiertämät paikkakunnat?
Millä konstilla on saatu punapuu kaadetuksi ja pätkityksi - ks noin 4m halkaisijalta olevat pölkyt junanvaunussa?
Tunnistatko lokarin kiertämät paikkakunnat?
Millä konstilla on saatu punapuu kaadetuksi ja pätkityksi - ks noin 4m halkaisijalta olevat pölkyt junanvaunussa?
N.J. hyvää yötä sinulle, minulle tosin päivä alkaa usein hieman erikoisina aikoina, kuten varmaan tiedätkin ?
Toivottavasti löydät viestini.
Yritän olla positiivinen ja haluan olla, vaikka maailma ympärilläni, tekniikka ja toisinaan keho olisivatkin aika-ajoin eri mieltä.
Pääsin katsomaan ja kuuntelemaan kuihtuneita vanhuksia, jotka eivät olleet enää koko ajan tässä maailmassa kiinni ja se mitä moni kutsuisi vain vanhusten "horinoiksi" oli toisinaan eletyn elämän elämäntäyteisiä kuvauksia, tunteellisia kuvauksia vuosikymmenten päästä, jotka pistivät minut polvilleen ja joista ei ole kuitenkaan lupa puhua ilman toisen tietoista tahtoa.
Toivottavasti löydät viestini.
Yritän olla positiivinen ja haluan olla, vaikka maailma ympärilläni, tekniikka ja toisinaan keho olisivatkin aika-ajoin eri mieltä.
Pääsin katsomaan ja kuuntelemaan kuihtuneita vanhuksia, jotka eivät olleet enää koko ajan tässä maailmassa kiinni ja se mitä moni kutsuisi vain vanhusten "horinoiksi" oli toisinaan eletyn elämän elämäntäyteisiä kuvauksia, tunteellisia kuvauksia vuosikymmenten päästä, jotka pistivät minut polvilleen ja joista ei ole kuitenkaan lupa puhua ilman toisen tietoista tahtoa.
N.J.
Kun katsot ulos peittääkö huurre vielä kattopeltejä, kuuletko yhdenkään linnun laulavan, mutta jos laulat itse ja haluat, sävelet kantautuvat ikkunanraoista kattojen yli tänne asti ja viivästynyt kevät on ehkä saapunut....
Tai ainakin haluan uskoa niin
Jk.
Minun on hieman vaikeaa keksiä nyt ns. "tieteellistä lähestymistapaa", mutta antanet anteeksi, heh
Kun katsot ulos peittääkö huurre vielä kattopeltejä, kuuletko yhdenkään linnun laulavan, mutta jos laulat itse ja haluat, sävelet kantautuvat ikkunanraoista kattojen yli tänne asti ja viivästynyt kevät on ehkä saapunut....
Tai ainakin haluan uskoa niin
Jk.
Minun on hieman vaikeaa keksiä nyt ns. "tieteellistä lähestymistapaa", mutta antanet anteeksi, heh
Jk2
Tiedän, olen postannut aikaisemmin edellisen.
Tätä en ole.
Ennen Joulukiireitä
-Meillä on jo sähkökynttilät....
Me poltetaan vaan aitoja kynttilöitä kuusessa, vaari haki jo kuusen.
Mistä se löytääkin aina noin tuuheet?
Meillä on vielä mustavalko TV onko teillä jo väri TV?
Hyvät sunnuntaiaamut
Tiedän, olen postannut aikaisemmin edellisen.
Tätä en ole.
Ennen Joulukiireitä
-Meillä on jo sähkökynttilät....
Me poltetaan vaan aitoja kynttilöitä kuusessa, vaari haki jo kuusen.
Mistä se löytääkin aina noin tuuheet?
Meillä on vielä mustavalko TV onko teillä jo väri TV?
Hyvät sunnuntaiaamut
N.J.
Tässä eräs muusikko ja kappale radion menneisyyden soittolistoilta keskipitkiltä aalloilta, josta yritin äänittää kelanauhurille musiikkia mikrofonin avulla, tässä tapauksessa kappale joka soi radio Luxemburg: in taajuudella, muusikko jonka vaiheita olen seurannut niin kauan kuin olen kuullut hänen olevan olemassa ja miten hän soittaa.
Tässä eräs muusikko ja kappale radion menneisyyden soittolistoilta keskipitkiltä aalloilta, josta yritin äänittää kelanauhurille musiikkia mikrofonin avulla, tässä tapauksessa kappale joka soi radio Luxemburg: in taajuudella, muusikko jonka vaiheita olen seurannut niin kauan kuin olen kuullut hänen olevan olemassa ja miten hän soittaa.