Toinen asia viimeistään paljastaa sinut valehtelijaksi, on sinun logiikka. Nimittäin se, että jos minä olisin väärässä (jota en sinun harmiksi ole!), niin sinulla ei olisi mitään syytä vängätä koko ajan vastaan, vaan olisit ikionnellinen siitä, että minä olisin muka väärässä!tuulispää kirjoitti: ↑24.9.2025, 15:47Sulla ei voi olla sellaista kaveria sillä suunnalla. Se on täysin mahdotonta. Eikä tuossa mitä selität ole mitään järkeä.Mylläri kirjoitti: ↑24.9.2025, 15:42 Et sitten ottanut huomioon, että minulla on Oulun suunnalla kaveri, joka on nähnyt vempeleesi ja piirtänyt kuvan siitä minulle. Ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin toteutuksessa on hivenen eroa, eli siipi on kiinnitetty painopisteestään lyhyeen vipuvarteen, joka (vipuvarsi) on laakeroitu vääntövarteen. Eli pieni vivahde-ero, mutta toimintaperiaate täsmälleen tuon linkkaaman PDF:n mukainen. Eli siiven kohtauskulmaa ohjaa sekä keskipakoisvoima + siiven noste. Case Closed!
![]()
Mutta toisaalta tuolla toimintaperiaatteella ei ole mitään väliä, kun se myllysi on ikiprojekti. Ja jos vaikka joskus saisit sen valmiiksi, niin kukaan ei rahoita tai osta "keksintöäsi". Eli sinun tuulimyllytouhu harhaisine miljonäärirahoittajineen ei koskaan valmistu. Viimeinen rahoittajamiljonäärinainen on muka Lontoossa. Onhan niitä lukuisia "miljonäärinaisia" ollutkin, jotka ovat kynineet sinua. Joukossa tais olla myös "Elon Musk"!