Eusa kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 13:12Konsta kirjoitti: ↑17 Helmi 2025, 12:01Tavallisia ihmisiä ei nyt vaan kiinnosta tieteen oppiriidat, yhtälöt ja linkkien loputon kaivelu todisteiksi omille väitteille joita yleensä vaaditaan provoilumielellä ei siksi että itse aihe olisi ollut kiinnostava mutta sen sanominen kiinnosti, ettei sinulla sitten ollutkaan todistaa linkillä väitettäsi oikeaksi kun tuntuu siltä että hävitään väittely.
Asioiden miettiminen ja uusi tieto on minusta aina kiinnostavaa ja ihmisten mielenkiinnon kohteet tiedemaailmassa sekä keskustelut.
Siksi taide, musiikki yms. saa minulta paljon tukea sillä en jaksa miettiä yhtälöitä aamukahdeksalta kun kaikki muutkin pakolliset asiat on hoidettava.
Toivon tälle foorumille positiivista ilmapiiriä ja keskusteluja elämän kaikilta laidoilta muuttumatta laitapuolen foorumiksi, vaan innoituksen lähteeksi, ideoiksi, uusien asioiden oppimiseksi ja auringonpaisteeksi harmaanakin päivänä
Todellinen tieteilijä toivoo "häviävänsä väittelyn" kunnon argumentteja vastaan ja olevansa vähemmän väärässä sellaisen väitekäsittelyn jälkeen.
Näinhän se on.
Itse olen iloinen kun saan joltain lisätietoa mielenkiintoiseen aiheeseen ja en tunne itseäni nöyryytetyksi. Asenteessa sen salaisuus. Mutta on paljon sitä että mitähän noi nyt ajattelee jos en tiedäkkään tästä aiheesta kaikkea? Se on toki luonnollista ja joskus syyllistyn siihen itsekkin.
Itse olen iloinen kun saan joltain lisätietoa mielenkiintoiseen aiheeseen ja en tunne itseäni nöyryytetyksi. Asenteessa sen salaisuus. Mutta on paljon sitä että mitähän noi nyt ajattelee jos en tiedäkkään tästä aiheesta kaikkea? Se on toki luonnollista ja joskus syyllistyn siihen itsekkin.