Joo nyt toimii eikä tarvinnut edes välimuistia tyhjentää.
Abezethibou·daemon unimanus et unialis·abyssorum legatus·cuius nomen terram scindit. In tenebris lucet·in luce obscuratur. Per fractas alas suadet·per manum perditam ligat.
Per sigillum Beelzebub·Abezethibou inferorum·per sanguinem et ignem·responde mihi!
Per sigillum Beelzebub·Abezethibou inferorum·per sanguinem et ignem·responde mihi!
Viilausta vielä tehdään kun joskus rullauspalkki ei näköjään aktivoidu, mutta korjataan. Kiitos löydöksestä!
Vierityspalkin pitäisi nyt toimia mobiileissa laidasta laitaan.
YP:n akilleen kantapää on nopeat autot mutta myös smoothit ja turvalliset landing paget 

Mukavaa syyspäivää kaikille !
Mukavaa syyspäivää kaikille !
Joku vpn-nikkari on halunnut näyttää kuinka silti spämmätään.
Hienorakennevakio lukuteoriana vapausasteista: (1⁰+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
Jos joukossa on Mozilla Firefox käyttäjiä niin tarvitsemme testausapua / vahvistusta: välkkyykö sivun yläosan kuva Firefoxissa kun selaatte eli siirrytte sivulta tai alueelta toiselle? On havaittu että muissa selaimissa häiritsevää välkkymistä ei tapahdu.
Minulla toimii moitteetta. Mozilla 136.0. Käyttöjärjestelmänä Ubuntu 20.04.
Tarkasti katsomalla Firefox Windowsissa välähtää, mutta ei aina, vain silloin tällöin.
Iltapäivää, mulla on tässä varsin harmiton ongelma.
Tykkään lukea pitkiä matemaattisia tekstejä palstalta paperille printattuna, koska ainakin mulle on helpompaa lukea kaavojen täyttämää tekstiä A4-formaatissa. Nyt kun haluan printata jotain juttua, niin jo esikatselussa monesti lainaus ja vastaava vastaus lainaukseen printtautuu päällekkäin ja lopputuloksesta ei saa selvää (avaan lainaukset tai en). Lisäksi nimimerkien avatarit ovat suhteettoman suuria ja muutenkin koko tulostaminen on vähän sinnepäin. Printtausta kannattaa kokeilla ja nähdä itse lopputukset. Tämä siis Windows 11 käyttiksellä.
Tykkään lukea pitkiä matemaattisia tekstejä palstalta paperille printattuna, koska ainakin mulle on helpompaa lukea kaavojen täyttämää tekstiä A4-formaatissa. Nyt kun haluan printata jotain juttua, niin jo esikatselussa monesti lainaus ja vastaava vastaus lainaukseen printtautuu päällekkäin ja lopputuloksesta ei saa selvää (avaan lainaukset tai en). Lisäksi nimimerkien avatarit ovat suhteettoman suuria ja muutenkin koko tulostaminen on vähän sinnepäin. Printtausta kannattaa kokeilla ja nähdä itse lopputukset. Tämä siis Windows 11 käyttiksellä.
SI Resurrection!