Lainaa
Re: Ajankohtaista maailmalta
Abezethibou kirjoitti: 11 Touko 2025, 18:21
QS kirjoitti: 11 Touko 2025, 17:50 Habemus papam. Leo XIV on Bachelor of Science matematiikasta vuodelta 1977. Kertakaikkiaan erikoinen veijo 😎
Sääli ettei matematiikan puolelta netistä löydy oikein mitään hänen tuotoksiaan, mutta eipä 70-luvulla internettiä vielä ollut. Tohtorin väitöskirja oli aiheesta: paikallisen priorin rooli augustinolaisessa sääntökunnassa, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.😀
Vai oliko opiskellut myös teologiaa myöhemmin. No, en silti ymmärrä väitöskirjan nimestä mitään.
Lainaa
QS kirjoitti: 11 Touko 2025, 18:33
QS kirjoitti: 11 Touko 2025, 17:50 Habemus papam. Leo XIV on Bachelor of Science matematiikasta vuodelta 1977. Kertakaikkiaan erikoinen veijo 😎
Sääli ettei matematiikan puolelta netistä löydy oikein mitään hänen tuotoksiaan, mutta eipä 70-luvulla internettiä vielä ollut. Tohtorin väitöskirja oli aiheesta: paikallisen priorin rooli augustinolaisessa sääntökunnassa, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.😀
Vai oliko opiskellut myös teologiaa myöhemmin. No, en silti ymmärrä väitöskirjan nimestä mitään.
Juu väitteli vuonna 1987 kanonisen oikeuden tohtoriksi Roomassa Angelicum-yliopistossa.
Abezethibou·daemon unimanus et unialis·abyssorum legatus·cuius nomen terram scindit. In tenebris lucet·in luce obscuratur. Per fractas alas suadet·per manum perditam ligat.
Per sigillum Beelzebub·Abezethibou inferorum·per sanguinem et ignem·responde mihi!
Lainaa
Abezethibou kirjoitti: 11 Touko 2025, 18:35
QS kirjoitti: 11 Touko 2025, 18:33
Juu väitteli vuonna 1987 kanonisen oikeuden tohtoriksi Roomassa Angelicum-yliopistossa.
Olisi etu työmarkkinoilla, kun CV:ssä lukee kanonisen oikeuden tohtori university of Angelicum
Lainaa
Kaikilla ei mene kovin hyvin....
Kuolemantuomio kuulemma uhkaa.
Tietämättä asiaa tarkemmin, kuitenkin mahdollisuus muistaa lähimmäisen hätää täällä yltäkylläisyyden keskellä  ♥

https://www.amnesty.fi/vetoomukset/shar ... d_source=2
Lainaa

Paavon "objektiivinen" analyysi.
Lainaa
Eipä Pavea haittaa, kunhan joku media haastattelee, kun "on aina oikeassa".
Joo katsoin tuon Paven esityksen...Venäjä on aina oikeassa ja länsi väärässä.
USAn pressa esitteli F-55 koneen ?

2 moottorinen F-35.
Lainaa
😎 "Väykän" tod. näk. joku toimistotyöntekijä ? oli ihan mukava, kun juttelin junassa Euroopan Unionista matkalla pohjoiseen ja mitkä on monikansallisen järjestön todelliset motiivit/tavoitteet Suomenkin suhteen, jos nyt vain muistan oikein.
Venäjäpelosta on hyötyä, koska se saa kansan pelkäämään Venäjää ja myös tuki EU-liittovaltiokehitykselle (sen tärkeimmän poliittisen päämäärän) tuki kasvaa mittarissa   (Suomessakin) kohisten.
Riippumatta puolueesta.

Tapahtuipa kerran
"Kuule Peku etkö yhtään pelkää että pihan isot pojat varastaa ja vie sun hienon vieteriautosi?
- Mä maksan naapuritalon pojille 10 markkaa kuussa niin ne ei uskalla. Sit ne antaa mulle yhden pihlajanmarja kettukaramellinkin. Viime kerralla se oli ihan kivikova.
"No oletkos sinä pikku Peku nyt ihan varma siitä että isot pojat suojelee?
- Oon. Kerran mä en maksanu ja seuraavana päivänä mun vieteriauto oli hajonnu.
- Mun kuuluu suojella kans muita pihan poikia. On mun käsi menny poikki kun suojelin niitä.
"Oletkos sinä pikku Peku ajatellut että rasismikaan ei pääse helposti tänne?
- Oon. Kerran mä kuulin kun joku sano pihalla sen kielletyn n-alkuisen sanan ja soitin poliisille heti......
"No tulivatkos ne poliisit heti?
- Ei tullu naurovat vaan.
- Mut mä menin miekkariin ison kyltin kanssa jossa luki: Rasism is closed in Finlant.
Lainaa
Tuulispää iltaa
On sellainen kutina että aerodynamiikan keinot on kohta käytetty lentokoneiden lento-ominaisuuksien parantelemiseen ?
Materiaalit ja suunnittelu kohtaa jo erilaisia raja-aitoja joista ei tämän enempää.
Uskon että tiedät.
Minusta kaikista puutteista huolimatta SR-71 oli paras lentokone.
Hidas U2 on toinen ja Phantom sekä Mig 21 kilpailee ehkä samassa sarjassa ?
Muistan hopeiset auringossa hohtavat Fouga Magisterit parkissa lentokentän vasemmalla tai oikealla puolella ja Kauhavan ilmasotakoulun Mig 21, Hawk:ien ylilennot, vanhat Fougat ja ne kaikki näyttivät suorastaan maagisilta 😎

Vastaa Viestiin