Eusa kirjoitti: ↑Tänään, 19:03
Kun haastaa suhteellisuusteoriaa, tulisi osoittaa (valu)virhe systemaattisin teorian periaatteiden ruotimisin.
Ei riitä moittia symmetriaa jonkin maapallon pyörimisen perusteella.
Parempiakin suhtiksen haastoja on nähty.
Tuskin ne parempia ovat olleet, kun ei ole mitään kuulunut taholta, jolta voisi odottaa kuuluvan.
Minun esitykseni ei ole päätynyt tuon tahon näkyville, mutta se voi jotakin osoittaa, että Tekoääliö on siitä kovasti kiinnostunut - mistä syystä, ei tietoa.
Minun kritiikkini ei kohdistu itse suhteellisuusteoriaan, vaan tulkintaan tieteelliselle tutkimukselle marginaaliseen osuuteen.
Ei tule mieleen muuta kuin kaksosparadoksi, jossa Einstein meni halpaan. Hän jopa uskotteli kollegoilleen, että aika pysähtyy avaruusaluksen kääntyessä kotimatkalle!
Moka oli seuraus siitä, että hän ei käyttänyt mitään koordinaatistoa esityksessään, ja kuvitteli, että kun aluksen aika kiihdytyksen seurauksena hidastui Maan suhteen, niin Maan aika vastaavasti hidastui aluksen suhteen, vaikka Maa ei kiihdyttänyt lainkaan. Eli kun koordinaatisto puuttui, hän kuvitteli Maankin kiihdyttävän vastakkaiseen suuntaa aluksen kiihdyttäessä.
Noinhan ei tapahdu Aurinkoon lukitussa koordinaatistossa minun kaksosparadoksin versiossani.
Vaikuttaa siltä, ettei Einstein oivaltanut, mistä johtui, että aika hidastui nopeuden funktiona. Aikahan ei hidastu nopeuden seurauksena, vaan kiihtyvyyden seurauksena, ja nopeus vain ylläpitää hidastumista samaan tapaan kuin aika kasvattaa jätättävän kellon jättämää.